SMM-ի անհրաժեշտությունը բիզնեսի համար, ոլորտային միֆերը

 

⇔Ինչու՞ է SMM-ը այսքան տարածված որպես մասնագիտություն

⇔Որո՞նք են SMM-ի հետ կապված միֆերը

⇔Ինչպիսի՞ հատկություններով մարդիկ չեն կարող աշխատել որպես SMM մասնագետ

⇔Ինչի՞ց սկսել, երբ ցանկանում ես խորանալ SMM-ի մեջ

⇔Արդյոք հնարավոր չէ SMM-ի մասին տեղեկություններ ստանալ համացանցից։ Ինչի՞ համար են SMM-ի մասնագիտացմամբ դասընթացները։

Այս թեմաների շուրջ խոսել ենք ԲիՕն Հոլդինգի մարքեթինգային բաժնի ղեկավար Աննա Տոնոյանի հետ։

Ձեզ կարող է հետաքրքրել