⇔Ինչու՞ է SMM-ը այսքան տարածված որպես մասնագիտություն
⇔Որո՞նք են SMM-ի հետ կապված միֆերը
⇔Ինչպիսի՞ հատկություններով մարդիկ չեն կարող աշխատել որպես SMM մասնագետ
⇔Ինչի՞ց սկսել, երբ ցանկանում ես խորանալ SMM-ի մեջ
⇔Արդյոք հնարավոր չէ SMM-ի մասին տեղեկություններ ստանալ համացանցից։ Ինչի՞ համար են SMM-ի մասնագիտացմամբ դասընթացները։
Այս թեմաների շուրջ խոսել ենք ԲիՕն Հոլդինգի մարքեթինգային բաժնի ղեկավար Աննա Տոնոյանի հետ։